Heeft u een vraag, bel gerust 036 - 8 444 666

Vragen van klanten

Staat jouw vraag er niet bij, bel gerust 036 8 444 666 

of stuur een email naar info@fan-of.nl

fan-of
1. Dien ik mij eerst aan te melden om een bestelling te plaatsen?

Nee, onze winkel staat voor iedereen open. Maar wil je vaker bij ons kopen, dan is dit wel makkelijker. Je hoeft het adres niet steeds opnieuw in te voeren.

2. Op welke manier kan ik betalen?

U kunt met de volgende middelen betalen:

  • Contant bij afhalen in Almere (op afspraak)
  • Betaling Vooraf (u verkrijgt eerst een Proforma Factuur)
  • iDEAL
  • BanContact (voor onze Belgische klanten)
3. Wat zijn de levertijden?

Na ontvangst van je betaling voor 15.00 uur op werkdagen, wordt jouw bestelling dezelfde dag verzonden, mits op voorraad.

Over het algemeen zijn alle fan artikelen uit voorraad leverbaar. Mocht het door jouw bestelde artikel niet op voorraad zijn, dan ontvang je van ons zo snel mogelijk een bericht.

Wil je het weten voordat je een bestelling doet, dan mag je natuurlijk ook even bellen: 036 8 444 666.

Eenvoudig een teleurstelling voorkomen?
Voorkom een teleurstelling en besteld tijdig. Meestal wordt je bestelling de volgende dag aangeboden door PostNL of DPD (België, extra dag). Helaas kan het soms voorkomen dat je bestelling een dag later wordt bezorgd. Wij vragen jouw hier rekening mee te houden, als je een bestelling doet voor een verjaardagscadeau.

Het is altijd vervelend om met lege handen te staan, als jouw bestelling een dag na een verjaardag wordt bezorgd. Het is eenvoudig teleurstelling te voorkomen, wanneer je iets eerder besteld.

4. Op welke wijze wordt mijn bestelling verzonden c.q. aangeboden?

Afhalen in Almere (op afspraak)
Wil je op de verzendkosten besparen, dan kunt je jouw bestelling ook afhalen in Almere.

Bij het plaatsen van uw bestelling kun je een voorkeur van datum in tijd aangeven. Zodra de bestelling klaarstaat, ontvang je een bericht van ons.

PostNL Brievenbus (niet aangetekend)
Past de enveloppe door de brievenbus, dan kan het ook als brievenbus post worden afgehandeld. De kosten zijn lager echter kunnen wij geen garantie geven op de verzending c.q. aankomst. Het risico ligt bij de klant.

Bezorgen door PostNL Aangetekend
Kies je voor PostNL Aangetekend, dan wordt uw bestelling bij je thuis aangeboden. Ben je niet thuis, dan wordt jouw bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden. Wanneer je bestelling wederom niet kan worden geaccepteerd, dan kun je deze de volgende dag afhalen op de vermelde locatie op het nietthuis bericht.

5. Wat zijn de verzendkosten?

Wil je de bestelling door de brievenpost ontvangen, dan betaald je € 3,95 aan bijdrage voor verpakking en verzending. De bestelling dient wel door de brievenbus te passen.

Door de brievenbus past onder andere:

  • Muts
  • Pyjama’s – tot en met maat 128
  • Shortama’s – alle maten
  • Sjaals
  • Telefoon hoesje
  • T-shirts
  • Ondergoed
  • Rompertjes
  • Sleutelhangers
  • Vlaggen

Door de brievenbus past NIET onder andere:

  • Pyjama’s – van maat 140 en groter
  • Truien, Vesten en Hooded
  • Klokken
  • Prullenbakken
  • Mokken
  • Caps

 

Bestel je een meervoud aan artikelen, hou dan wel rekening dat het nog steeds door de brievenbus moet passen.

Als voorbeeld: 2 shortama’s in de maat 92 passen niet door de brievenbus, 2 sleutelhangers passen wel door de brievenbus.

Wil je de bestelling als pakket ontvangen. Dit is de veiligste manier van verzending. We kunnen allebei de zending volgen.

Dan berekenen wij verschillende bijdrage in de verzendkosten, zoals:

Breekbare artikelen – € 6,95

Truien en Vesten – € 5,95 of € 6,95

6. De bestelling lukt niet, wat nu?

Lukt het u niet om de bestelling goed te plaatsen en (of) verkrijgt u een foutmelding.

Dan kunt u natuurlijk even bellen (telefoon: 036 – 8 444 666), maar u kunt ook een email sturen met minimaal de volgende gegevens:

  • Naam
  • Straatnaam met nummer
  • postcode en plaats
  • telefoonnummer
  • het artikelnummer of foto van het fan artikel


U ontvangt van ons daarna een persoonlijke email met de pro-forma factuur.

De fan artikelen zijn dan op uw naam gereserveerd.

Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling verzonden.

Ja, Fan-Of is een bedrijf. Fan-Of is een E-commerce winkel onder beheer van TAL-Office.

Voor onze vestigingsgegevens verwijzen wij je graag door naar CONTACT.

8. Heeft Fan-Of ook een winkel?

Nee. Het is op onze locatie niet toegestaan een winkel te houden. Wel is het mogelijk om artikelen af te halen op afspraak.

De bestelling kunt je op de website plaatsen. Bij de wijze van betalen kies je voor afhalen. Vervolgens kun je een voorkeur ingeven van datum en tijd.

9. Wanneer en op welke wijze is Fan-Of bereikbaar?

Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 – 18.00 uur, telefoonnummer 036 – 8 444 666

Natuurlijk mag je ook een email sturen naar info@fan-of.nl

Onze webwinkel Fan-Of is 24 uur per dag benaderbaar.

10. Ik heb een vraag of klacht?

Heb je een vraag of een voorstel dan vernemen wij dit graag per email of brief. Wij streven er naar om jouw vraag of voorstel binnen de 24 uur te beantwoorden.

Heb je een klacht, dan is dat altijd vervelend voor zowel jouw als voor ons. Natuurlijk willen wij dit zo spoedig mogelijk afhandelen. Als je hier klikt, dan zie je hoe wij dit voor je behandelen.

11. Verkoopt Fan-Of ECHTE fan artikelen

Ja, Fan-Of verkoopt uitsluitend officiële (echte) artikelen. Dit zijn artikelen die of in eigen beheer of in licentie vorm op de markt worden gebracht. Deze artikelen zijn bijna altijd te herkennen aan de speciale ‘licentie-zegel’ met of zonder een hologram.

Heeft u ook een eigen merk en wilt u meer weten over de bescherming van uw product, ga dan

naar Official Products
Dit is een website van TAL Licensing Service.

tal licensing service