Vragen van Klanten

Staat jouw vraag er niet bij, bel gerust 036 -8 444 666 of stuur een email naar info@fan-of.nl

Vragen over jou bestelling

1. Dien ik mij eerst aan te melden om een bestelling te plaatsen?

  • Dien ik mij eerst aan te melden om een bestelling te plaatsen?

    Nee, onze winkel staat voor iedereen open. Maar wil je vaker bij ons kopen, dan is dit wel makkelijker. Je hoeft het adres niet steeds opnieuw in te voeren.

  • Op welke manier kan ik betalen?

    U kunt met de volgende middelen betalen: Contant bij afhalen in Almere (op afspraak), Betaling Vooraf (u verkrijgt eerst een Proforma Factuur), iDEAL, BanContact (voor onze Belgische klanten) en PayPal

  • Wat zijn de levertijden?

    Bij bestelling en directe betaling voor 15.00 uur, wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden, mits op voorraad. Na ontvangst van je betaling 1 tot 2 werkdagen, mits op voorraad. Over het algemeen zijn alle fan artikelen uit voorraad leverbaar. Mocht het door jouw bestelde artikel niet op voorraad zijn, dan ontvang je van ons zo snel mogelijk een bericht. Wil je het weten voordat je een bestelling doet, dan mag je natuurlijk ook even bellen: 036 8 444 666.

  • Eenvoudig een teleurstelling voorkomen?

    Voorkom een teleurstelling en besteld tijdig. Meestal wordt je bestelling de volgende dag aangeboden door PostNL of DPD (België, extra dag). Helaas kan het soms voorkomen dat je bestelling een dag later wordt bezorgd. Wij vragen jouw hier rekening mee te houden, als je een bestelling doet voor een verjaardagscadeau. Het is altijd vervelend om met lege handen te staan, als jouw bestelling een dag na een verjaardag wordt bezorgd. Het is eenvoudig teleurstelling te voorkomen, wanneer je iets eerder besteld.

  • Op welke wijze wordt mijn bestelling verzonden c.q. aangeboden?

    Afhalen in Almere (op afspraak) Wil je op de verzendkosten besparen, dan kunt je jouw bestelling ook afhalen in Almere. Bij het plaatsen van uw bestelling kun je een voorkeur van datum in tijd aangeven. Zodra de bestelling klaarstaat, ontvang je een bericht van ons. PostNL Brievenbus (niet aangetekend) Past de enveloppe door de brievenbus, dan kan het ook als brievenbus post worden afgehandeld. De kosten zijn lager echter kunnen wij geen garantie geven op de verzending c.q. aankomst. Het risico ligt bij de klant. Bezorgen door PostNL Aangetekend Kies je voor PostNL Aangetekend, dan wordt uw bestelling bij je thuis aangeboden. Ben je niet thuis, dan wordt jouw bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden. Wanneer je bestelling wederom niet kan worden geaccepteerd, dan kun je deze de volgende dag afhalen op de vermelde locatie op het nietthuis bericht.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Voor de verzending vragen wij een bijdrage aan de verzendkosten (verpakking en porto). Wanneer een bestelling door de brievenbus past zijn de verzendkosten lager dan wanneer deze als pakket wordt verzonden. De verzendkosten worden altijd weergegeven voordat je de bestelling daadwerkelijk plaatst.

  • De bestelling lukt niet, wat nu?

    Lukt het u niet om de bestelling goed te plaatsen en (of) verkrijgt u een foutmelding. Dan kunt u natuurlijk even bellen (telefoon: 036 – 8 444 666), maar u kunt ook een email sturen met minimaal de volgende gegevens: • Naam • Straatnaam met nummer • postcode en plaats • telefoonnummer • het artikelnummer of foto van het fan artikel U ontvangt van ons daarna een persoonlijke email met de pro-forma factuur. De fan artikelen zijn dan op uw naam gereserveerd. Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling verzonden.

X